Los Servicios Sociales del Ayuntamientu de Gijón/Xixón actúen nel ámbitu de la infancia y la familia cola finalidá de facilitar el bienestar y proteición de los y les menores del conceyu, amás de proporcionar apoyu a les families.
Promoción de la salú nes biblioteques al traviés de talleres dirixíos a mas, pas y al públicu infantil y xuvenil nos que se busca promover el papel de la familia frente a les conductes de riesgu n'internet, dase importancia a los xuegos coopertativos y d'estratexa; amás de tratase la fición dixital y los videoxuegos.
Los Servicios Sociales necesiten la collaboración de tola sociedá pa identificar a los y les menores que pudieren tar nuna situación de riesgu, desatención, malos tratos o desamparu. Ensin collaboración de la sociedá los Servicios Sociales nun pueden entamar actuaciones dirixíes a la proteición d'esos neños, neñes y adolescentes.
Pa treslladar la información que-y faiga sospechar qu'un neñu, neña o adolescente pudiera tar nuna situación de riesgu o de desproteición, tien que dirixise al so Centru de Servicios Sociales de la zona, onde va atopar profesionales que van recoyer la notificación y van entamar actuaciones encaminaes a la proteición de los y les menores.
Pa notificar una situación de desproteición infantil nun ye necesario que tenga una certeza absoluta de que la situación ta produciéndose, sinón que val con anicios razonables d'ello, yá que la responsabilidá de determinar si se ta produciendo o non una situación de desproteición infantil correspuende a los Servicios Sociales. Van adoptase les midíes necesaries pa nun desvelar la identidá de la persona que punxera los fechos en conocimientu de los Servicios Sociales.
Un lugar en el que las niñas, los niños y adolescentes son escuchados, expresan sus opiniones e ideas y trasladan sus propuestas y demandas sobre aquellas cuestiones e iniciativas que les afecten directamente. Con el objetivo de analizar y debatir sobre los temas que se propongan, recogiendo las ideas, sugerencias e inquietudes, para trasladarlas a los y las representantes municipales de Gijón. Compuesto por máximo de 50 niños, niñas y adolescentes, con edades comprendidas entre 8 y 17 años, previamente elegidos y elegidas en los consejos de zona.